罄竹難書

2015-05-20

篤數公,今回又篤出個「大姑窿」,主角又係「罪行累累」嘅「土地公」衙門!篤出罪狀,多到「無窮」,有如舊一哥名言,簡真直係「罄竹難書」咁話。

被篤嘅項目,就係氹仔個公園,本來喱種工程,只要按章辦事,就唔會有「瘕疵」,但係偏偏唔知點解,「土地公」衙門班大細老爺,好似學咗濟癲和尚咁,亂嚟一通,好似整兩個水池,本來份「則」寫明,大細兩池係互通嘅,點知班土地公老爺,問都唔問吓,就係中間封咗佢,到做好之時,用家一睇,嘩一聲,不得了也,因亂咁改「則」,搞到活水變死水,會搞到水都臭晒,仲有安全隱患,後患無窮,結果又要拆過,嘥咗唔少光陰及大筆銀兩。

篤數公仲點出,土地公衙門班老爺,真係唔知係咪唔識做嘢,還係好似飛仔亂飆車,不論停車場、圖書館同泳池,升降機同空氣監測器,質量多千瘡百孔,問題多多,但照樣收貨,唔顧安全不打緊,後患無窮害死人。

篤數公指責,祠堂本來有皇榜,但係班土地公衙門老爺,唔按規矩做嘢,結果,唔單止工程延誤,重嘥咗成幾千萬,對於交唔準貨班員外,就單晒眼俾佢地過關。好似唔使負責咁!

點解班老爺咁亂籠,無他,過去好似冇皇管咁款,且是習慣成自然,唔怪得歷來祠堂大工程,多搞到一塌胡塗,嘥大筆銀兩及浪費光陰,出嚟嘅貨,又多豆腐渣。

呢啲係技術問題?還是係心術問題?點解蓮花祠堂開檔以來,大多「大劑嘢」,都搞到一團糟,正係貼了夫人又折兵,近年更搞到官司纏身,打官司打到「失暈」!問題嘅癥結係邊度?!明眼人一眼就見到,唔知土地公衙門嘅失憶老爺同工部大老爺又知唔知!?咁就考吓佢哋嘅「智慧」嘞!

‧阿茂‧